location
вул. Марії Кюри, 5
Авто зі США та Європи
Всі 693 авто як для себе!
Ремонт авто з США: етапи та особливості

Ремонт авто з США: етапи та особливості

Зміст статті:
  • Дефектування післяаварійного автомобіля з Америки
  • Кузовний ремонт авто з США
  • Капітальний та локальний ремонт
  • Відновлення геометрії кузова
  • Рихтування
  • Фарбування
  • Додаткові відновлювальні процедури
  • Заміна скла та видалення сколів
  • Ремонт, заміна та налаштування автоелектрики
  • Заміна витратних матеріалів
  • Реставрація систем безпеки автомобіля
  • Терміни та особливості реставрації систем пасивної безпеки.
  • Адаптація автомобілів із США
  • Отримання сертифікату відповідності для доріг України
  • Переваги замовлення автомобілів із США через Motormart

В Україну завозиться величезна кількість машин зі США, оскільки це вигідно, і практично всім їм потрібний професійний автомобільний ремонт у спеціалізованих сервісах. Транспортні засоби, куплені на аукціонах в Америці, мають оптимальне співвідношення ціни та якості, тому й користуються популярністю у вітчизняних автомобілістів. Близько 95% подібних машин після ДТП мають незначні дефекти, які потребують професійного усунення. Наша компанія Motormart надає не тільки послуги доставки та розмитнення, але й може запропонувати ремонт авто зі США під ключ за вигідними розцінками в перевірених техцентрах. Розглянемо найпоширеніші операції та їхню специфіку.

Дефектування післяаварійного автомобіля з Америки

Відразу після викупу лоту на аукціоні в США, фахівці виконують дефектування, складають список деталей кузова та інших систем автомобіля, що потребують заміни. Поки транспортний засіб знаходиться в дорозі до України, відбувається замовлення найбільших елементів та запчастин, необхідних для відновлення машини після аварії. Вже після прибуття авто розбирається, виконується максимально докладне дефектування, відбувається замовлення необхідних деталей.

Використовуються лише оригінальні запчастини, замовлення їх відбувається безпосередньо на заводах або в офіційних дилерів виробників за VIN-кодом. Це гарантує повну відповідність деталей вимогам автомобільних брендів, що позитивно позначиться на ресурсі транспортного засобу у майбутньому. Запчастини доставляють із США (для тих авто, постачання яких йде тільки на американський ринок) або з країн Європейського союзу. У перевірених сервісах, з якими працює Motormart, можна замовити оперативну доставку деталей, що значно скоротить терміни, протягом яких відбувається ремонт авто «під ключ».

Кузовний ремонт авто з США

Має на увазі відновлення зовнішнього вигляду машини після аварії, вимагає застосування сучасних технологій та високої кваліфікації майстрів.

Капітальний та локальний ремонт

У першому випадку виконуються масштабні операції, коли виправленню підлягає весь кузов транспортного засобу. У другому випадку здійснюється відновлення будь-якої певної деталі автомобіля – крил, дверей, порогів та інше. У кожному з варіантів потрібно рихтування і фарбування, про що йтиметься в наступних пунктах. Спочатку майстри оглядають кузов автомобіля, розробляють список операцій, що виконуються у певній послідовності.

Відновлення геометрії кузова

При попаданні автомобіля в будь-яку аварію порушується геометрія кузова, причому спостерігається така ситуація навіть при незначних, на перший погляд, зіткненнях. Порушується форма лонжеронів, рами, силових елементів, днища, даху, крил. Це негативно впливає на аеродинаміку транспортного засобу, призводить до зниження комфорту при їзді, може спричинити попадання в нову аварійну ситуацію. Порушена геометрія кузова викликає знос всіх елементів та систем транспортного засобу. Як вчинити, якщо ви купили автомобіль із США після аварії (навіть незначною)? Спочатку потрібне проведення ультразвукової діагностики, яка визначить наявність проблем. Далі виконуються такі дії:

  • Транспортний засіб поміщається на спеціальний стенд (стапель), що має гідропривід та гідравлічні лебідки.
  • До певних ділянок авто приєднуються пристрої, які здійснюють витяжку проблемних ділянок, надаючи їм необхідного положення у просторі по трьох осях.
  • Процедура проводиться при жорстко закріпленому транспорті, розтяжка здійснюється за допомогою гідроприводів та лебідок у потрібних напрямках.
  • Процес відновлення геометрії кузова постійно контролюється ультразвуковим обладнанням, вносяться коригування, розрахунок напрямку та величини зусиль, що прикладаються до певних частин кузова.
  • Комп'ютер виконує прорахунки в режимі реального часу, змінює координати контрольних точок докладання зусиль.
  • Після виконання операції проводиться контрольний вимір геометрії кузова, подаються звіти з детальним розшифруванням.

Загальна вартість цієї процедури залежить від ступеня пошкоджень транспортного засобу, вартості деталей кузова, які підлягають обов'язковій заміні. Чим сильнішим був удар при ДТП, тим більше робіт необхідно виконати, що підвищує вартість відновлення.

Рихтування

Остання операція по роботі з деталями кузова, при якій нерівності поверхні усуваються практично до заводського штампування. Існують різні методи рихтування, які застосовуються в комплексі в залежності від ступеня пошкодження кузовних деталей. Подібне відновлення авто може виконуватися такими способами:

  • Стандартне рихтування кузовних деталей. Застосовується різноманітне обладнання та інструменти – оправи, молотки з гуми та металу, фасонні плити. Деталі найчастіше знімаються з кузова, відбувається їхнє вирівнювання на ковадлі за допомогою ударних впливів. У комплекті зі стандартним рихтуванням застосовується нагрівання пальником, що дозволяє досягти максимально точної форми кузовної запчастини.
  • Вакуумне рихтування. Подібний метод застосовують, якщо лакофарбове покриття не потребує виправлень, а деформації плавні та не потребують вистукування. Вакуумний обернений молоток фіксується на поверхні деталі, після чого проводиться її виправлення до необхідних характеристик.
  • Делікатне рихтування без подальших лакофарбових операцій. Застосовується мініліфтер, з якого відбувається витягування незначних вм'ятин до ідеального результату.
  • Із застосуванням споттера (апарат точкового зварювання). До пошкодженої ділянки кузова приварюють кільця або шпильки спеціальної форми, до них докладаються зусилля зворотного молотка, за допомогою якого витягується вм'ятина, відновлюється необхідна форма деталі кузова.

Рихтування виконується як зі зняттям деталі, так і на місці. Все залежить від ступеня пошкоджень, особливостей конкретної ділянки кузова та інших моментів. Якщо процедура проводиться без зняття, можливе застосування контропор. Виконують операції рихтування кузовних деталей досвідчені авто бляхарі, які досконально знають технології та методики робіт.

Фарбування

Фінішний ремонт кузова авто, який полягає у нанесенні лакофарбового покриття на всю поверхню або окремі елементи. Застосовуються спеціалізовані фарбувальні камери, станції підбору фарб, завдяки яким вдається покрити пошкоджену деталь складом, тон і забарвлення якого точно співпадатиме з основним шаром фарби. Основні етапи фарбування такі:

  • Миття та чищення кузова або окремих деталей. Повністю видаляються всі забруднення, що дозволяє оцінити якість лакофарбового покриття, побачити дефекти. Застосовуються стандартні миючі засоби та спеціальні склади, за допомогою яких забираються плями бітуму, вкраплення комах, інші стійкі забруднення на поверхні.
  • Підготовка. З поверхні кузова відбувається видалення шильдиків та інших деталей, які можуть завадити фарбуванню.
  • Повне зачищення іржі. На кузові або окремих його елементах видаляється корозія, бо вона не дасть можливості нанести новий шар грунту і лакофарбового покриття. На даному етапі потрібно виконувати все акуратно, щоб не зняти зайвого шару металу, що призведе до необхідності нанесення шару додаткової шпаклівки.
  • Шпаклювання. Операція виконується, якщо є серйозні ушкодження, які не вдалося виправити методом рихтування. Місця під шпаклівку попередньо обробляються абразивними шкурками різного ступеня зернистості, на них наноситься шпаклівка, надається необхідна форма деталі, після висихання складу поверхня доводиться до ідеального стану.
  • Грунтування. Елементи кузова, які не потребують нанесення грунту, заклеюють малярним скотчем або спеціальним папером. На зашпакльовані та металеві місця наносяться різні види грунтовки. У першому випадку найчастіше застосовується двоскладова акрилова суміш, у другому - фосфатна суміш. Для досягнення оптимального результату майстра наносять два шари грунту. Після цієї процедури необхідне просушування кузова або деталей та матування всіх інших поверхонь спеціальною пастою з дрібними абразивними частинками.
  • Фарбування. Видаляється малярський скотч та папір, проводиться обдування поверхні стисненим повітрям. Першим наноситься пігментний шар (база), на нього лак в один-два шари. Між окремими етапами необхідно дотримуватись інтервалів, щоб дати просохнути попередньому шару.
  • Поліровка. Виконується за потребою, потрібна для вирівнювання лакового шару, надання йому необхідного блиску. Також полірування дозволяє усунути напливи та незначні дефекти поверхні, які можуть виникнути при процедурі нанесення складів.

Результат кінцевого фарбування залежить не тільки від кваліфікації майстрів і обладнання, але й від якості лакофарбових матеріалів, що застосовуються. У спеціалізованих сервісах, з якими співпрацює Motormart, всі етапи кузовних робіт виконуються за допомогою складів провідних світових брендів.

Додаткові відновлювальні процедури

Виконуються на підставі діагностики та вимог конкретного клієнта, його фінансових можливостей та побажань. Список може змінюватись відповідно до технічного стану певного транспортного засобу.

Заміна скла та видалення сколів

Проводиться діагностика стану лобового, заднього та бокового скла, на підставі якої приймається рішення щодо реставрації. Якщо є можливість її проведення і це є доцільним в економічному плані, відбувається відновлення з використанням сучасних полімерів. Фахівці підбирають склад у точній відповідності до параметрів скла, заповнюють ним усі порожнечі, тріщини, сколи.

Якщо до цього всередину не потрапили бруд і волога, реставрація буде практично непомітна, тому що в місці ремонту буде збережена прозорість, крім того, полімер склеїть пошкоджену ділянку, поверне йому високий рівень міцності, зробить безпечним під час експлуатації. Якщо скла сильно пошкоджені та не підлягають відновленню, буде виконано їх заміну.

Ремонт, заміна та налаштування автоелектрики

Спочатку проводиться діагностика всієї електрики автомобіля зі США, визначаються проблеми, що підлягають виправленню. Для цих цілей застосовується професійне обладнання, яке дозволяє досконально протестувати всі вузли та елементи системи, щоб розробити «дорожню» карту усунення несправностей. Після виконання ремонту, проводиться перепрошивка та налаштування всієї автоелектрики транспортного засобу.

Заміна витратних матеріалів

Виконується відповідно до вимог та побажань клієнта. В рамках даної процедури можуть виконуватись такі операції:

  • Заміна паливного, повітряного та салонного фільтра.
  • Установка нових свічок запалювання та розжарювання.
  • Заміна гальмівної рідини, масла у двигуні та редукторах, трансмісійної рідини та інше.
  • Заміна ременя ГРМ, гальмівних дисків та колодок з подальшим налаштуванням всіх систем автомобіля.
  • Діагностика та заправка системи кондиціювання.

Будь-яку з цих операцій можна виконати вже після початку експлуатації транспортного засобу, але є речі, які потребують заміни одразу перед виїздом із сервісного центру. До таких відносяться гальмівні диски та колодки (у разі їхнього зносу), гальмівна рідина, паливний та повітряний фільтри, свічки запалювання. Вартість витратних матеріалів та послуг із їх заміни невисока, тому не варто їх відкладати на потім – краще все робити відразу перед початком експлуатації машини.

Реставрація систем безпеки автомобіля

Практично всі транспортні засоби з Америки, які побували у ДТП різного ступеня, приходять в Україну з наявністю пошкодженої системи пасивної безпеки водія та пасажирів. У таких автомобілів спостерігаються подушки airbag, що спрацювали, спереду на панелі та ззаду, заклинили ремені, перервано електропостачання у зв'язку з вибиванням плюсових клем АКБ.

Вартість установки нових елементів дуже висока (за один ремінь безпеки доведеться віддати близько 200-300 доларів, за подушку – від 500 до 800 доларів). Реставрація старих пасивних елементів коштуватиме значно дешевше, що дозволить заощадити мінімум 1000 доларів (залежно від марки та моделі авто). Після відновлення всі опції безпеки стають робочими та будуть залучені у разі потрапляння в аварійну ситуацію. Якщо airbag знаходиться у передній панелі, відбувається відновлення торпеди авто.

Терміни та особливості реставрації систем пасивної безпеки.

  • Тривалість процедури в середньому становить 2-4 тижні. Елементи знімаються з транспортного засобу досвідченими співробітниками, їх відправляють до спеціалізованої компанії за кордоном, де відбувається відновлення піропатронів та подушок.
  • У цей час відбувається відновлення кузова авто та ряд інших ремонтних операцій з автомобілем із США. Подушки та піропатрони приходять відреставрованими та готовими до встановлення на транспортний засіб.
  • Після монтажу всіх елементів системи пасивної безпеки відбувається видалення даних у бортовому комп'ютері, що відповідають за її спрацювання. У результаті клієнт отримує відновлене авто, у якому функціонують всі необхідні опції. Після виконання робіт, на панелі приладів перестане висвічуватися відповідна помилка.

Важливий момент! Багато потенційних клієнтів цікавить, чи буде в автомобілі помітно, що системи пасивної безпеки було відреставровано. Ні, зовні нічого не буде свідчити про те, що було здійснено відновлення. При реставрації подушки кермової колонки проводиться заміна піропатрона та встановлення нової накладки з логотипом автомобіля, також відбувається відновлення торпеди, якщо спрацювала airbag з боку пасажира. Бічні елементи (шторки) монтуються під стелею транспортного засобу та їх візуально не видно. Подушки безпеки в сидіннях автомобіля (задні та бічні) встановлюються, після чого чохли акуратно зашиваються.

Адаптація автомобілів із США

Транспортні засоби, доставлені в Україну через океан, не надто зручно експлуатувати без попереднього налаштування. Пов'язано це з тим, що всі системи функціонують в імперській системі вимірювання, тобто пройдений кілометраж буде вказаний у милях, швидкість – у Mph, температура – ​​у Фаренгейтах, витрата палива – у Mpg. Крім того, мультимедійна система та панель приладів показують дані англійською мовою, у навігації немає карти України та країн Європейського Союзу.

У транспортних засобах виробництва ЄС можна перемикнути одиниці виміру та мову, в «американцях» та «японцях» це можна зробити лише за допомогою спеціалізованого обладнання. Ще однією проблемою в машинах, пригнаних із США, є відсутність парних станцій у FM-діапазоні, поширеному в Україні. Щоб виправити ситуацію та отримати можливість прослуховування радіо, необхідна прошивка блоків керування або мультимедіа системи загалом. В рамках адаптації автомобілів з Америки можуть виконуватися такі дії:

  • Переведення системи вимірювання відстані з миль в кілометри.
  • Переведення системи вимірювання температури з Фаренгейта до Цельсія.
  • Переведення тиску з Psi до Pa.
  • Перепрограмування бортового комп'ютера транспортного засобу російською мовою.
  • Русифікація системи навігації, завантаження карти України та країн Європейського Союзу.
  • Перепрограмування FM-радіо у національну частотну сітку для можливості прослуховування українських радіостанцій.

Додавання української чи російської мови, переведення всіх показників у звичну систему обчислень виконується з урахуванням специфіки транспортного засобу. Процедури здійснюються за допомогою спеціального обладнання, займають за часом від однієї до п'яти годин (залежно від марки та моделі автомобіля).

Отримання сертифікату відповідності для доріг України

Щоб успішно розмитнити авто зі США та отримати українські номери, транспортний засіб потребує сертифікації відповідно до чинного законодавства. Сертифікат – це документ, який підтверджує, що машина може експлуатуватися на території нашої країни. Вимоги українського законодавства такі:

  • Ліхтарі задніх поворотів. У США задні вогні при включенні сигналу повороту світяться червоним або жовтим. В Україні та країнах ЄС дозволяється експлуатація авто при задніх поворотах жовтого або оранжевого кольору, причому включення має здійснюватись окремо від ліхтарів стоп-сигналу. Цю проблему вирішують установкою нового комплекту або заміною ламп та скла.
  • Ліхтарі бічних поворотів. В Америці немає обов'язкової вимоги щодо наявності таких елементів на бічних дзеркалах або крилах авто, а в ЄС та Україні вони повинні бути обов'язково. Вирішується проблема шляхом купівлі та монтажу нових дзеркал або встановленням поворотників безпосередньо на крила автомобіля.
  • Головна оптика. За стандартами США габаритні вогні повинні бути жовтого кольору, а в Україні відповідно до норм, їх забарвлення має бути білим. Вирішується проблема заміною скла та ламп.
  • Протитуманний ліхтар на задньому бампері. Обов'язкова умова в нашій країні та державах ЄС, а в Америці в нормах це не прописано, тому цей елемент найчастіше відсутній. Розв’язати цю проблему можна монтажем додаткового ліхтаря безпосередньо на бампер.
  • Бортовий комп'ютер та панель приладів. Для отримання сертифіката відповідності потрібне приведення всіх показників у метричну систему вимірювань. Нові авто для американського ринку (після 2017-2018 року випуску) мають можливості такого переходу в налаштуваннях, а ось транспорт старого зразка потребує перепрошивки, про що йшлося у попередньому пункті статті.
  • Тонування. У нас заборонена експлуатація автомобілів з тонованим лобовим та переднім бічним склом, а в Америці це допускається. Для отримання сертифіката необхідно зробити машину відповідною до цих вимог.

Після виконання професійного ремонту та приведення транспорту у відповідність до встановлених у законодавстві норм, проводяться випробування у спеціалізованих лабораторіях. Якщо вони успішні та не мають жодних порушень, машина з Америки допускається до експлуатації на трасах України та країн ЄС.

Переваги замовлення автомобілів із США через Motormart

Наша компанія довгі роки займається викупом транспортних засобів на американських аукціонах з подальшим їх переправленням в Україну через океан. У нас також можна купити авто зі США в наявності, які вже пройшли процедуру митного оформлення, відновлення та адаптації під український ринок. На них вже встановлено метричну систему вимірювань, відображення на панелі приладів здійснюється російською або українською мовою, завантажено карти навігації України та інше. Серед інших переваг співпраці з нашою компанією зазначимо такі:

  • У каталозі автомобілів з Америки представлений широкий вибір різних марок та моделей у різному технічному стані, що дозволить підібрати варіант транспорту з урахуванням особистих переваг та бюджету.
  • Після доставки та митного оформлення, можливе комплексне відновлення авто зі США, яке буде виконане у перевірених автомайстернях із найкращим співвідношенням «ціна-якість» в Україні.
  • Ми завозимо до нашої країни лише легальний транспорт, не працюємо з «утопленими» машинами, оформляємо все відповідно до законодавства.
  • Motormart ніколи не обманює своїх клієнтів, цінує свою високу репутацію на ринку, прагне завжди задовольняти вимоги замовників.
  • На двигун та АКПП діє гарантія протягом 100 днів (незалежно від пробігу авто), у рамках якої відбувається усунення несправностей.
  • При покупці кожен лот перевіряється за базами через VIN-код на наявність проблем, якщо є якісь спірні моменти, з таким авто ми не працюємо.
  • Усі автомобілі після аварії під відновлення в обов'язковому порядку сертифікуються, відбувається внесення МС до бази ДАІ МВС України, оперативно вирішуються всі проблеми із документами.
  • Доставка автомобілів здійснюється в будь-яке місто України - Київ, Харків, Дніпро, Одесу, Запоріжжя за мінімальними розцінками, що стало можливим завдяки особливим партнерським умовам з експедиторськими компаніями, налагодженою схемою логістики по Америці.

У нас можна купити автомобіль із США в середньому на 30-40% дешевше, ніж в Україні на вторинному ринку, у чому вже встигли переконатися сотні задоволених клієнтів. Ремонт авто після ДТП виконується професійно та за мінімальними розцінками, що дозволяє знизити кінцеву ціну замовлення. Майстри автосервісів досконально знають свою роботу, дотримуються рекомендацій виробників транспортних засобів, тому машини після їх втручання перебувають у справному стані та мають значний ресурс (можуть прослужити господарям без проблем мінімум 5-7 років).
 

Додати коментар

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Підписуйтесь на розсилку та отримуйте новини Компанії