location
вул. Марії Кюри, 5
Авто зі США та Європи
Всі 693 авто як для себе!
Як вибрати автокрісло: групи автокрісел

Як вибрати автокрісло: групи автокрісел

Зміст статті:
  • Вибираємо автокрісло. Перелік найважливіших критеріїв
  • Різновиди крісел за віковим критерієм
  • Типи кріплення
  • Способи фіксації
  • Матеріали каркасу
  • Особливості спинки та підголовника
  • Чохол
  • Додаткові опції
  • ТОП-10 найкращих моделей автокрісел
  • Maxi-Cosi Tobi
  • BRITAX ROMER King II
  • Cybex Juno 2-Fix
  • Cybex Solution S-Fix
  • Joie i-Level
  • BRITAX ROMER Kidfix III M
  • TAKATA Midi
  • Nuna Pipa
  • Joie Duallo
  • BeSafe iZi Kid X3 
  • Висновок

Прагнення батьків повністю убезпечити дитину під час поїздок породжує безліч питань про те, як вибрати автокрісло — за якими критеріями орієнтуватися, до яких моделей придивитися. Поряд зі штрафами, що накладаються на водіїв за брак спеціального дитячого пристрою, актуальним залишається страх за життя малюка в разі автомобільної аварії. Єдиним надійним способом вберегти найдорожчу людину є правильно підібраний автомобільний аксесуар.

Вибираємо автокрісло. Перелік найважливіших критеріїв

Сучасні дитячі крісла в машину представлені широким асортиментом різноманітних модифікацій — автовласникам доступна можливість придбати модель, оптимальну за ціною, практичністю та дизайном. Але розумний вибір має ґрунтуватися на вивченні вимог і відповідності їм запропонованих товарів.

Під час покупки варто придивитися до таких параметрів:

  • вікова належність;
  • тип кріплення;
  • різновид ременів;
  • матеріал каркасу;
  • особливості спинки та підголовника;
  • чохол виробу.

На товарі має бути стандарт безпеки автокрісла — особлива позначка, що підтверджує відповідність міжнародній сертифікації. Знак може містити буквено-цифрові значення, що означає тип і серійний номер пристрою, країну, рік його виробництва. Наявність маркування говорить про успішне проходження краш-тестів, які гарантують належний рівень надійності.

Різновиди крісел за віковим критерієм

Світовими виробниками представлені товари кількох груп — вони враховують ріст юного власника аксесуара та його вагу. Певному віку дитини відповідають специфічні особливості фізіології, що входять до розряду пріоритетних завдань інженерів-розробників. Важливим складником є технічні моменти, пов’язані з монтажем пристосування всередині салону.

Маркування груп автокрісел:

  • 0;
  • 0+;
  • 1;
  • 2;
  • 3.

Є продукти-трансформери, які мають розширений віковий поріг. Регулювальні налаштування дають змогу підлаштовувати трансформер під параметри тіла, що росте. Їх не доводиться міняти так часто, як того вимагають аналоги конкретного різновиду. Це суттєво заощаджує витрати, що приваблює батьків.

Нульовій групі відповідають товари призначені для немовлят від народження до пів року. Представлені знімними колясочними люльками зі спеціальними деталями, що пристібають, що полегшують установку. Ставляться на задньому ряду, положення встановлюється перпендикулярно до руху — кошик займає два посадочні місця, фіксується автомобільними затискачами, зумовлюючи лежаче положення немовляти. Через швидкий ріст господаря автолюльки, брак можливості бути безпосередньо біля нього та низької безпеки категорія не користується особливою популярністю серед покупців.

До категорії 0+ входять версії для дітей від 12 до 24 місяців, що передбачають вагу до тринадцяти кілограмів. До переваг продукту належить його універсальність — автокрісло від 1 року може бути перенескою, а за наявності спеціальних рейок виконувати роль елемента коляски. За допомогою налаштувань приймає сидяче або лежаче положення.

Візуально вони нагадують функціональні кошики — легкі, компактні, мобільні та естетичні. Внутрішні лямки надійно фіксують тіло, ергономічна ручка дає змогу транспортувати чадо, що заснуло. Фізіологічні особливості розвитку цього періоду зумовлюють велику вагу голови, тому автолюлька кріпиться всередині салону проти руху. За правилами, її не можна розміщувати на передньому ряду.

Модифікації з позначкою 1 рекомендовані для перевезення дітей від одного до чотирьох років та масою тіла 9 — 18 кілограмів. Оснащуються лямками або бампером, бічною підтримкою, захистом голови, можливістю коригувати нахил спинки. Повна відповідність вимогам зумовлює високий рівень комфорту, простоту установки всередині салону.

Монтуються технологічні моделі на будь-якому сидінні за ходом напрямку машини. Сидячи обличчям уперед, малюк бачить усе, що відбувається на дорозі, може бачити й розмовляти з людьми, що розташовані поруч. Знайти чисту версію першої групи складно — багато виробників об’єднують воєдино кілька вікових градацій.

До другого типу відносять автокрісла з трьох років — ними можна користуватися до семирічного віку або досягнення 25 кілограмів. Внутрішніх лямок вироби не передбачають, кріпити їх варто машинними фіксаторами, за чергою простягаючи крізь спеціальні пази.

Стандартно оснащуються захистом для голови, мають бічну підтримку. Серед пропонувань можна зустріти пристрої, поєднані з третім різновидом — версії передбачають нахил спинки, підняття верхньої частини. Регулювальні функції надають можливість малюкові зручно спати протягом тривалих заміських поїздок або міжміських переїздів.

Третя група називається бустерами, що нагадують реальні стільці. Використовуватись вони можуть тривалий термін, відрізняються малою вагою, простотою монтажу, доступною ціною. Підходять для дітей будь-якого зросту, закріплюються штатними засобами.

До недоліків підставок відносять їхню ненадійність. Новітня технологія не зможе захистити маленького пасажира від травми в небезпечних ситуаціях. Практична перевага товарів — це можливість зафіксувати тіло дитини, піднявши його до потрібної висоти.

Типи кріплення

Розмірковуючи над тим, яке вибрати автокрісло, варто визначити оптимальний спосіб кріплення. Від того, наскільки стійко сидить людина під час поїздки, залежить загроза її здоров’ю в разі ДТП.

Сучасні підтримуючі модифікації припускають такі різновиди кріплень:

  • штатним ременем;
  • системою ISO-FIX;
  • системою LATCH.

Застосування автомобільних фіксаторів має безліч переваг — вона актуальна для всіх марок машин, оснащених триточковими засобами потрібної довжини. З недоліків вказується складність процедури, тому що кожен елемент варто проводити за хитрою схемою отворів, якими доповнений корпус сидіння.

Система ISO-FIX складається із двох замків — їх з’єднують зі скобами, що є на задніх сидіннях іномарок. Варіант істотно знижує ризик помилок, які допускаються дорослими під час спроб розібратися зі штатними закріплювачами. Додатково підвищать захист упори з карабінами Top Tether.

Пропоновані компанією Мотормарт американські автомобілі мають схожу ідею, що називається LATCH. Її можна виявити, розглядаючи машини зі США в наявності. LATCH передбачає використання додаткової бази — основа встановлюється всередині салону, до нього натисканням кнопки приєднується сидіння. Але велика вартість бази разом із коротким терміном її використання через швидке дорослішання дітей породжують сумніви в багатьох батьків, застерігаючи їх від покупки.

ISO-FIX і LATCH актуальні для моделей типів 0 — 1. Щодо малюків, чия вага перевищує 18 кілограмів, схема не працює — вона не може переносити кардинальні навантаження, тому потрібне додаткове використання машинних фіксаторів. У продуктах 2 — 3 категорій є допоміжні замки, що забезпечують стійкість тіла на поворотах. Їхні назви — Isofit, Isofix Plus, X-fix, Kidfix, Seatfix.

Способи фіксації

У системах типів 0, 0+ та 1 передбачається застосування внутрішнього захисту — крісло для дитини може оснащуватися триточковими або п'ятиточковими засобами. Обидва різновиди допустимі, але п'ятиточкові варіанти найкращі, оскільки сприяють рівномірному розподілу навантаження під час гальмування.

Виключити незручність покликані спеціальні м’які накладки, якими доповнюють деталі кріплення. Просунуті бренди відрізняються лямками, розташованими на рівні плечей — їх регулювання може бути автоматичним, виконується одночасно з підйомом верхньої частини.

Ефективною заміною служить бампер, що перетинає аксесуар упоперек. Внутрішній його простір виконаний із жорсткого матеріалу, зверху деталь обшита м’якою тканиною. Фіксація здійснюється штатним канатом — його пропускають через призначені поглиблення з боків. Засіб виключає проблему частого самостійного розстібання юним пасажиром замків, знижуючи ризики у разі аварії. Приємним бонусом стане можливість використовувати бампер як підставку для улюбленої іграшки.

Внутрішні лямки можуть оснащуватися підставками різних вікових видів. У міру зростання універсальні трансформери не вимагають заміни — достатньо від’єднати лямки, прибрати їх із каркасу.

Матеріали каркасу

Під час виробництва каркасу інженерами обрані такі матеріали, як пластик або алюміній. Алюмінієві вироби коштують дорожче, але мають високу міцність. Сучасні технології дають змогу досягти відмінних властивостей пластмаси, що чудово зарекомендувала себе під час проведення тестів.

Третім різновидом сидінь є безкаркасні аналоги. Візуально вони нагадують компактну накидку, але залучаючи поєднанням естетики з низькою ціною, не здатні позбавити малюка від тяжких наслідків аварійної ситуації.

Тому під час покупки варто віддавати перевагу каркасним продуктам. Вони служать надійною опорою незміцнілому хребту, приймаючи серйозні навантаження, якими супроводжуються екстрені гальмування чи ДТП.

Особливості спинки та підголовника

Важливо врахувати анатомічність внутрішнього простору аксесуара. Ця частина має гармонійно відповідати всім вигинам хребетного стовпа дитини. Параметр є важливим, якщо юні пасажири проводять усередині машини чимало часу — під час тривалих переміщень діти можуть засинати, що потребує регулятора нахилу.

Комфорт не виключає головного захисту, який виконується великим підголовником. Травмування тіла виключається м’якими елементами, що розташовані на сторонах підставки.

Чохол

У будь-якій категорії автокрісел чохли не мають особливої ​​значущості — вони не відбиваються на захищеності. Але юним пасажирам ця деталь важлива, вона забезпечує їхню зручність, позначаючись на настрої.

Варто віддавати перевагу чохлам із високоякісних тканин. Оптимальним варіантом стане знімний елемент, що припускає можливість прання. Для полегшення догляду виробники розробляють накидки з брудовідштовхувальними властивостями. Покриття стандартно виконується із поєднання синтетики з натуральними волокнами — воно актуальне для холодних пір року, але спричиняє дискомфортні відчуття під час жари. Виключити надмірну пітливість допоможуть варіанти з бавовни, призначені для використання влітку.

Додаткові опції

Підвищити зручність експлуатації можуть додаткові елементи, якими постачаються деякі дитячі крісла в машину. До аксесуарів належать каптури, козирки, ручки, вкладиші. Доповнення актуальні для продуктів 0, 0+, 1.

Козирки стануть зручним компонентом під час перевезення малюка — вони захистять його від яскравого світла під час сну, закриють від погодних опадів у разі вуличних прогулянок. Є знімними, за потребою їх легко прибрати з переноски.

Мобільні системи зі зручними ручками припускають кілька рівнів. З їх допомогою легко переносити малюка, використовувати крісло як гойдалку. Певний рух ручки є стопором — коли розгойдувати перенески немає потреби. Дизайн пристроїв старших вікових категорій передбачає дві ручки, що полегшують транспортування виробу.

У версіях 0+ можуть бути ортопедичні вкладиші — вони відповідають за анатомічно правильне положення, запобігають небажаним навантаженням, сприяючи грамотному розподілу ваги тіла. Виробники пропонують кілька різновидів вкладок — підстилки, валики, подушки.

ТОП-10 найкращих моделей автокрісел

Підбираючи якісний варіант, можна вдатися до рекомендацій інших покупців. Полегшити складний процес вивчення характеристик утримуючих пристроїв покликаний список найпопулярніших серед європейських країн продуктів.

ТОП-10 найбільш популярних версій представлений такими брендами:

  • Maxi-Cosi Tobi;
  • BRITAX ROMER King II;
  • Cybex Juno 2-Fix;
  • Cybex Solution S-Fix;
  • Joie i-Level;
  • BRITAX ROMER Kidfix III M;
  • TAKATA Midi;
  • Nuna Pipa;
  • Joie Duallo;
  • BeSafe iZi Kid X3

Перелічені марки відрізняються дизайном, конструкцією, належністю до певної вікової категорії, вартістю. Поєднує їх одне — усі вони належать до товарів підвищеного попиту з боку відповідальних батьків.

Maxi-Cosi Tobi

Голландський представник, призначений для малюків від 9 місяців до чотирьох років. Відомий високою стійкістю до ударів, наявністю великої бічної страховки, випробуваний численними краш-тестами.

Оснащений спеціальними зачепами, що дає змогу зміцнити з’єднання автомобільних фіксаторів.

Товар має регулювання висоти та навколоплічної подушки. Розсувний механізм перетворює сидіння на люльку.

BRITAX ROMER King II

Німецьке автомобільне крісло для дітей від 9 до 18 кілограмів із п'ятиточковими ременями, замок яких дає змогу швидко скоригувати форму підставки. Може розкладатися одним рухом — що актуально за бажання дитини зайняти лежаче становище. Оснащено зручним чохлом, що знімається, м’якими боковинами, регулюванням верхньої частини.

 

Cybex Juno 2-Fix

Оновлена ​​версія серії Juno-Fix, доопрацьована з огляду на очікування попередніх покупців.

Відрізняється малою вагою, гарною бічною перешкодою, міцним пластиковим корпусом. Комплект містить столик безпеки, що надійно утримує немовля, одночасно страхуючи його голову.

Посадкове місце забезпечує зручне становище в зимовому одязі. Знімний чохол виробу виконаний із тканини, що має високе поглинання вологи. Пристрій може фіксуватись автомобільними ременями або ізофіксом.

Cybex Solution S-Fix

Німецьке автокрісло до 36 кг, що грамотно поєднує комфорт і безпеку. Має 12-ступінчасте регулювання висоти, що дає змогу користуватися модифікацією до 11 років. Бічні накладки, що містять наповнювачі, ефективно поглинають сильні удари.

Виробники врахували функцію вентиляції, що виконується ланцюгом порожніх каналів. Підголовник моделі може нахилятись, продовжуючи оберігати голову. Під час налаштування можна вдатися до автокріплення або вбудованого ізофіксу.

 

Joie i-Level

Ідеальний приклад повсякденної практичності — виріб Joie i-Level поєднує дві функції, надаючи змогу використовувати крісло як утримуючий пристрій та переноску. Сидіння може відкидатися до 157 градусів, має особливу систему корекції підголовника, вентильовану спинку. Виїмки з обох боків заповнені піною, відомою високими ударостійкими властивостями.

Використовуючи переноску, можна виконувати транспортування новонароджених, встановивши м’яку накидку-вкладиш. Комплект містить знімний козирок, що захищає від яскравого сонця. Переноска за потреби може бути компонентом дитячої коляски.

 

BRITAX ROMER Kidfix III M

Версія, пропонована німецькими розробниками, засмучує своїми значними габаритами, але передбачає безліч переваг. Дозволяється використовувати автокрісло від 3 років, але регулювання виробу продовжує термін служби до досягнення молодим пасажиром 12 років.Ортопедична спинка має функцію зміни кута нахилу, що забезпечує зручне положення маленького автолюбителя. Знімний чохол практичний, відрізняється простотою догляду, система фіксації здійснюється салонним приладдям або isofix.

Функціональність та багаторічне використання бренду перекривають недоліки — її громіздкість. Але для власників малолітражних авто з обмеженим внутрішнім простором великі розміри сидіння межуватимуть із масою незручностей.

TAKATA Midi

Входить до категорії преміум — усередині підголівника розміщені повітряні подушки, заповнені синтетичною піною. Легко регулюється зрозумілим механізмом, п'яти точкові ремені забезпечують швидку фіксацію тіла маленької людини.

Під час купівлі товару необхідно докуповувати спеціальну базу, що дорівнює вартості сидіння. Конструкція може застосовуватися для польотів літаком — способи її установки докладно описуються інструкцією.

Купівля пов’язана зі значними витратами, що може бути приводом для перегляду сімейного бюджету.

Nuna Pipa

Поєднує завдання підтримуючого пристрою та люльки-переноски, але потребує додаткового придбання бази.

Оснащено хорошим бічним захистом, внутрішній простір залитий піною, що має ефект пам’яті.

Комплект передбачає наявність капюшона, вкладки для новонароджених.

Кріплення здійснюється за допомогою ізофіксу, стандартними ременями або поєднанням обох засобів. За допомогою адаптерів можуть ставитися на сучасні коляски.

Стане ідеальним придбанням для тих, хто цінує багатофункціональність та економію часу.

Joie Duallo

Недороге пропонування, рекомендоване на дітей досить великого віку — вагою від 15 до 36 кілограмів. З переважних особливостей покупки зазначають регулювання глибини основи за трьома пунктами, а підголовника — за 11 пунктами. Комфорт пристрою, зовнішня привабливість, продуманий бічний захист компенсують нестачу виробу — неможливість розкласти сидіння. Однак для підлітків ця функція може не знадобитися.

 

BeSafe iZi Kid X3 

Тим, хто віддає перевагу товарам преміального сегмента, варто вивчити переваги норвезького бренду. Модель, що належить до найдорожчих утримуючих пристроїв, багата на позитивні відгуки — серед мешканців Західної Європи вона визнана максимально комфортною й надійною. Розробка інженерів покликана ефективно поглинати будь-які удари, захистивши маленького пасажира від травми. Налаштування нахилу спинки та регулювання п'яти точкових ременів дають змогу використовувати конструкцію для дітей від нуля до семи років.

 

Висновок

Більшість автовласників серйозно стурбовані питанням покупки дитячого автокрісла, що відповідає всім запитам надійності, комфорту і практичності. Підходячи до процесу вивчення характеристик відповідально, варто уважно придивитися до технічного оснащення автомобіля та особливостей пропонованих марок утримуючих пристроїв. Або віддати перевагу варіанту з готового списку європейських брендів, які мають попит.

Додати коментар

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Підписуйтесь на розсилку та отримуйте новини Компанії